My english blog

Tuesday, March 1, 2011

"Travelers never think that they are the foreigners. " ~Mason Cooley


Calatorind inveti cum sa iti organizezi viata, gandurile si prioritatile mai bine decat o face orice scoala din lume.

Ultimii doi ani i-am petrecut calatorind, intalnind oameni din toata lumea, atat de diferiti si totusi cu care aveam atat de mult in comun. Consider ca acest mod de viata poate deveni la fel de inaltator ca si arta, cu conditia de a stii sa te adaptezi tu noului spatiu nu sa il adaptezi pe el la tine.

Este foarte ispititor sa pleci in vacanta mult asteptata si sa te abandonezi spa-ului din resortul unde te ingropi pret de 10 zile dupa care vii perfect satisfacut de explorarea Thailandei! Si cum a fost? Superb! Cum sunt thailandezii? Politicosi si fac un masaj excelent!

Calatoriile pot deveni o sursa inepuizabila de cunoastere si regasire a ta, in momentul cand te deschizi catre ce e nou, in momentul cand tu incerci sa te adaptezi la viata lor cat mai mult.

Acesta este punctul meu de vedere. De fiecare data cand calatoresc si explorez un loc nou, imi imaginez cum ar fi sa locuiesc acolo? Unde as merge? Cum m-as imbraca? Ce preocupari as avea?

In afara de acest aspect, in fiecare calatorie, intalnesc oameni pasionati de cutreierat lumea ca si mine, fiecare cu povestea lui, cultura si motivatia lui care te dezvolta intr-un fel foarte special. Asta inseamna scoala.

Din acest motiv, m-am hotarat ca acest blog pe care nu am mai scris de foarte mult timp, sa ia aceasta directie. Am inceput sa scriu si un alt blog in limba engleza, tot despre calatoriile mele, sperand ca in acest fel sa pot cunoaste cat mai multi oameni pasionati ca si mine.

In acelasi timp voi incerca sa ofer prin intermediul blogului cate putin din ce experimentez si traiesc eu.


No comments: