My english blog

Sunday, July 13, 2008

Romanian Artist




Ce prosti sunteti voi toti care nu intelegeti nimic, doar eu exist, eu sunt unic, eu sunt bun, eu sunt frumos si talentat! Si artist sa nu mai vorbim.

Cresc spiritual pe zi ce trece, ma dezvolt, sunt un exemplu, iubesc oamenii dar nici unul din jur nu e ca mine... toti sunt niste incompetenti, netalentati, pilosi, samponati, si lista poate continua. Dar eu iubesc oamenii pentru ca eu sunt artist.

Sunt chiar si deschis la minte. Asta dc beau cateva berici inainte ca altfel am asa cate un puseu de egocentrism...dar deh, orice artist este si egocentrist, asa ca am voie...

Am si o chitara in camara, pfai! nu prea cant la ea ca mai mult ma uita dumnezeu prin carciuma dar e asa, de bon ton. Artistul e boem ce sa-i faci...

Intre artisti nu trebuie sa existe rivalitate...doar ca ei se impart in doua categorii din pacate.. sunt actorasi pilosi si netalentati care au succes pentru ca in mod sigur i-au supt-o lui X si lui Y (iar pe public nu te poti baza, publicul habar n-are ce-i adevarata arta, arta pe care o fac eu), sau cei care se vopsesc (auzi tu, sa te mai numesti barbat dupa asta...pfai, pai mie mi-ar fi rusine) si sunt...artistii.

In general, intre actorasi pilosi exista competitie, ei nu prea ies sa o arda prin birturi, in schimb NOI, artistii, ne recunoastem dupa iesirile noastre la baute. Ne sustinem unii pe altii, povestim care mai de care ce roluri de glorie a facut, uneori mai si inventam, caci deh, artistul e creativ...

Noi nu ne-am dori niciodata sa fim actorasi. Am putea, este evident dar avem totusi o demnitate. Noi nu facem compromisuri pentru arta. Barbatia pana la capat.

Ce frumos e sa fi actor in ziua de azi. E greu dar e frumos. O berica, doua berici, 10 tirade de pe vremurile glorioase pe langa berici, doamne daca as avea eu rolul pe care il are X, ce succes as avea si acum! As rupe sala-n doua.

Vedeta, vedeta, vreau sa fiu mare vedeta!

No comments: